Karyera

Bizimlə İşləyin

PAŞA Kapital komandasına qoşulmaq istəyirsinizsə, CV göndərin ► hr@pashacapital.az

9

illərin təcrübəsi

PAŞA Holdinq qrup şirkətindən biri

20+

işçi heyəti

Davam edən peşəkar və fərdi inkişaf

Karyera inkişafı üçün imkanlar

İşlə əlaqəli təhsildə sponsorluq

Bonuslar

Aktual vakansiyalar

IT Help Desk

IT Help Desk | 2022-01-01 - 2022-01-15

IT Help Desk

 

Ümumi məlumat

 

PAŞA Kapital İnvestisiya Şirkəti QSC potensial namizədləri IT Helpdesk vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.


PAŞA Kapital İnvestisiya Şirkəti 2012-ci ilin iyun ayında yaradılmış və 2021-ci ilin ilk doqquz ayında Bakı Fond Birjasında  əməliyyat dövriyyəsini təqribən 10.2 milyard manata çatdırmaqla bu göstəriciyə görə ölkənin ən iri investisiya şirkətinə çevrilmişdir. Şirkət müştərilərə vasitəçilik, anderraytinq, marja ticarəti və digər investisiya xidmətləri təklif edir. Qeyd edək ki, şirkət “CBONDS” beynəlxalq maliyyə agentliyi tərəfindən “İlin ən uğurlu ilkin bazar yerləşdirməsi” mükafatına layiq görülmüşdür.

 

Vəzifə öhdəlikləri

 

  • Telefon və ya e-poçt vasitəsilə texniki yardım istəyən işçilər üçün ilk əlaqə nöqtəsi kimi xidmət etmək;
  • Diaqnostika üsulları və müvafiq suallar vasitəsilə nasazlıqların uzaqdan aradan qaldırılmasını həyata keçirmək;
  • Müştərilər tərəfindən verilən məsələ və təfərrüatları əsasında ən yaxşı həll yolunu müəyyən etmək;
  • Problemin həlli prosesində işçilərə dəstək olmaq;
  • İT məhsulları və ya xidmətləri haqqında dəqiq məlumat vermək;
  • Tələb olunan proqramı həm uzaqdan, həm də yerində quraşdırmaq və konfiqurasiya etmək;
  • Avadanlıqları yerində quraşdırmaq və istifadə prinsiplərini izah etmək;
  • Hadisələri, problemləri və onların həllinin qeydiyyatını aparmaq.

 

Texniki Bacarıqlar

 

  • İnformasiya sistemlərinin qurulmasının əsas bilikləri və prinsipləri;
  • Kompyüter texnikası haqqında əsas bilik və anlayış;
  • Windows ailəsinin ƏS ilə işləmək üçün əsas bilik və bacarığı, DNS, DHCP, AD haqqında anlayış. İş qrupu və domen arasındakı fərqlər;
  • LAN şəbəkə texnologiyaları ilə işləmək üçün ilkin bilik və bacarıqlar, OSI modelini, şəbəkə avadanlıqlarının iş prinsipini başa düşmək;
  • PC və tətbiqi proqramları bilmək.

 

 

Namizədlərə əsas tələblər

 

  • Ali təhsil (texniki ixtisasa üstünlük verilir);
  • İT sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində sərbəst iş aparmaq qabiliyyəti;
  • Əsas texniki problemlərin diaqnostikası və həlli bacarığı;
  • Əla ünsiyyət bacarıqları;
  • Məsuliyyətlik, operativlik və qərarvermə qabiliyyəti.

 

Vəzifə tələblərinə cavab verən namizdələrin öz CV-lərini hr@pashacapital.az email ünvanına məktubun mövzu hissəsində “IT Helpdesk” qeyd edərək göndərmələri rica olunur. Ancaq uyğun gələn namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

Risklərinin idarə edilməsi bölməsinin Baş mütəxəssisi

Risklərinin idarə edilməsi bölməsinin Baş mütəxəssisi | 2021-11-12 - 2021-12-12

PAŞA Kapital İnvestisiya Şirkəti 2012-ci ilin iyun ayında yaradılmış və 2021-ci ilin ilk doqquz ayında Bakı Fond Birjasında əməliyyat dövriyyəsini təqribən 10.2 milyard manata çatdırmaqla bu göstəriciyə görə ölkənin ən iri investisiya şirkətinə çevrilmişdir. Şirkət müştərilərə vasitəçilik, anderraytinq, marja ticarəti və digər investisiya xidmətləri təklif edir. Qeyd edək ki, şirkət “CBONDS” beynəlxalq maliyyə agentliyi tərəfindən “İlin ən uğurlu ilkin bazar yerləşdirməsi” mükafatına layiq görülmüşdür.

 

Ümumi məlumat

 

PAŞA Kapital İnvestisiya Şirkəti QSC (Şirkət) potensial namizədləri Risklərin idarə edilməsi bölməsinin Baş mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

PAŞA Kapital İnvestisiya Şirkəti 2012-ci ilin iyun ayında yaradılmış və 2021-ci ilin ilk doqquz ayında Bakı Fond Birjasında əməliyyat dövriyyəsini təqribən 10.2 milyard manata çatdırmaqla bu göstəriciyə görə ölkənin ən iri investisiya şirkətinə çevrilmişdir. Şirkət müştərilərə vasitəçilik, anderraytinq, marja ticarəti və digər investisiya xidmətləri təklif edir. Qeyd edək ki, şirkət “CBONDS” beynəlxalq maliyyə agentliyi tərəfindən “İlin ən uğurlu ilkin bazar yerləşdirməsi” mükafatına layiq görülmüşdür.

 

Vəzifə öhdəlikləri

 

  • Starteji hədəflərə gedən yolda yarana biləcək risklərinin müəyyənləşdirilməsi, qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi üzrə metodların və modellərin seçilməsi və tətbiqi üçün təkliflərin verilməsi,  eləcə də qərarların qəbul edilməsində iştirak;
  • Əməliyyat, bazar və kredit risklərinin idarə olunması, minimallaşdırılması və qarşısının alınması ilə bağlı təkliflərin verilməsi və bu istiqamətdə həyata keçirilən tədbirlərdə iştirak;
  • Əməliyyat, bazar və kredit risklərinin idarə edilməsi prosesində lazımi hesabatlıqların tərtib edilməsi, əsas risk indikatorlarına dair məlumatların toplanması və analizlərin həyata keçirilməsi;
  • Yaradılan yeni məhsul və xidmətlər üzrə potensial risklərin müəyyən edilməsi və təkliflərin verilməsi;
  • Şirkətin struktur bölmələrində aparılan biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, risklərin optimallaşdırılması məqsədilə monitorinqlərin həyata keçirilməsi və təkliflərin verilməsi;
  • Şirkətin riskləri üzrə risk xəritəsini yaradılması və davamlı nəzarət prosesinin həyata keçirilməsi;
  • Şirkətdə risk mədəniyyətinin yüksəldilməsi məqsədilə struktur bölmələrdə maarifləndirmə işlərinin həyata keçirilməsi.

 

Namizədlərə əsas tələblər

 

  • Vətəndaş qüsursuzluğuna malik olma;
  • Təhsil: Ali iqtisadi və ya maliyyə təhsili;
  • Təcrübə: Zəruri minimum iş təcrübəsi 3 il, risklərin idarə edilməsi funksiyası üzrə 1il;
  • Kompyuter  biliyi: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Statistik proqramlar;
  • Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində sərbəst iş aparmaq qabiliyyəti: o cümlədən peşəkar iş ünsiyyəti, sənədləşmə və yazışmaların aparılması;
  • Digər tələblər: Texniki – analitik biliklər;
  • Qanunvericilik, sənədləşmə biliyi:  Maliyyə qurumlarında prudensial tələblər və qaydalar;
  • CFA və ya FRM sertifikasiyası üzrə nəticələr əldə etmiş namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.

 

Strategiya şöbəsinin eksperti

Strategiya şöbəsinin eksperti | 2021-11-12 - 2021-12-12

PAŞA Kapital İnvestisiya Şirkəti 2012-ci ilin iyun ayında yaradılmış və 2021-ci ilin ilk doqquz ayında Bakı Fond Birjasında əməliyyat dövriyyəsini təqribən 10.2 milyard manata çatdırmaqla bu göstəriciyə görə ölkənin ən iri investisiya şirkətinə çevrilmişdir. Şirkət müştərilərə vasitəçilik, anderraytinq, marja ticarəti və digər investisiya xidmətləri təklif edir. Qeyd edək ki, şirkət “CBONDS” beynəlxalq maliyyə agentliyi tərəfindən “İlin ən uğurlu ilkin bazar yerləşdirməsi” mükafatına layiq görülmüşdür.

 

Ümumi məlumat

 

PAŞA Kapital İnvestisiya Şirkəti QSC (Şirkət) potensial namizədləri Strategiya şöbəsinin eksperti vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

 

Vəzifə öhdəlikləri

 

  • PAŞA Kapital şirkətinin növbəti strateji dövr üçün təsdiq edilmiş strategiya planının həyata keçirilməsinə ümumi nəzarətin və şirkətin struktur bölmələri ilə koordinasiyanın təşkil olunması;
  • Şirkətin qarşısına qoyulan strateji hədəflərə çatılmasının monitorinqi işinin təşkil olunması, müvafiq hədəflər üzrə təhlillərin aparılması, bazar konyukturasının araşdırılması və hədəf dəyişkənliklərinin əsaslandırılması;
  • Strateji hədəf göstəricilərinin iyerarxik qaydada struktur vahidləri üzrə bölgüsünün aparılması və əsas fəaliyyət göstəriciləri üzrə bölünməsi;
  • Şirkətin müxtəlif struktur vahidləri üzrə performansın idarəedilməsi ilə əlaqədar davamlı təhlillərin aparılması, hədəflərə çatılmanın ölçülməsi və fəaliyyət qiymətləndirilməsində iştirak edilməsi;
  • Müəyyən edilmiş müxtəlif maliyyə göstəriciləri üzrə mütəmadi olaraq Şirkətin fəaliyyətinin təhlil edilməsi və bu barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması;
  • Vəzifə öhdəliklərindən irəli gələn digər funksiyaların icra edilməsi.

 

Namizədlərə əsas tələblər

 

  • Biznes işinin təşkili və ümumi idarəçilik istiqamətində ali təhsil; MBA dərəcəsinin olması üstünlük hesab olunur;
  • Sahə üzrə (Strategiya) ən azı 5 illik iş təcrübəsi; təcrübə müddətinin 2 ili strategiya layihələrinin idarə olunması sahəsində olmaqla: maliyyə, bankçılıq və investisiya xidmətləri sektoru üzrə əldə olunmuş sahə təcrübəsi üstünlük hesab olunur;
  • Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində sərbəst iş aparmaq qabiliyyəti: o cümlədən peşəkar iş ünsiyyəti, sənədləşmə və yazışmaların aparılması;
  • MS Office və layihə idarəçiliyi proqramlarından peşəkar səviyyədə istifadə bacarığı;
  • Təşkilatçılıq və rəhbərlik qabiliyyəti;
  • Məsuliyyətlik, operativlik və qərarvermə qabiliyyəti.

 

Daxili nəzarət bölməsinin baş mütəxəssisi

Daxili nəzarət bölməsinin baş mütəxəssisi | 2021-12-03 - 2022-01-02

PAŞA Kapital İnvestisiya Şirkəti 2012-ci ilin iyun ayında yaradılmış və 2021-ci ilin ilk doqquz ayında Bakı Fond Birjasında əməliyyat dövriyyəsini təqribən 10.2 milyard manata çatdırmaqla bu göstəriciyə görə ölkənin ən iri investisiya şirkətinə çevrilmişdir. Şirkət müştərilərə vasitəçilik, anderraytinq, marja ticarəti və digər investisiya xidmətləri təklif edir. Qeyd edək ki, şirkət “CBONDS” beynəlxalq maliyyə agentliyi tərəfindən “İlin ən uğurlu ilkin bazar yerləşdirməsi” mükafatına layiq görülmüşdür.

 

Ümumi məlumat

 

PAŞA Kapital İnvestisiya Şirkəti QSC potensial namizədləri Daxili nəzarət bölməsinin baş mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

 

  • Qanunvericiliklə investisiya şirkəti fəaliyyəti üçün müəyyən edilmiş davamlı kapital tələblərinə riayət olunmasına təsir edə biləcək risklərin müəyyənləşdirilməsi və qiymətləndirilməsi;
  • Əsas və yardımçı investisiya xidmətlərini əhatə edən daxili qayda və prosedurların hazırlanması;
  • Şirkətin əməkdaşlarına keçirilən əməliyyatların Azərbaycan Respublikasının Qanunlarına uyğunluğu ilə bağlı məsləhətlərin verilməsi;
  • Mühasibat və hesabatlıq sistemlərinin qiymətləndirilməsi;
  • Sorğuların cavablandırılması;
  • Vəzifə öhdəliklərindən irəli gələn digər funksiyaların icra edilməsi.

 

Namizədlərə əsas tələblər

 

  • Maliyyə, iqtisadiyyat və ya hüquq üzrə ali təhsil;
  • Nəzarət sahəsində ən azı 2 il,  investisiya xidmətləri sektoru üzrə əldə olunmuş sahə təcrübəsi üstünlük hesab olunur;
  • Qiymətli kağızlar bazarı üzrə qanunvericilik haqqında dərin biliklər;
  • İnvestisiya şirkəti fəaliyyətinə dair prudensial tələblər barədə dərin biliklər;
  • Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində sərbəst iş aparmaq qabiliyyəti: o cümlədən peşəkar iş ünsiyyəti, sənədləşmə və yazışmaların aparılması;
  • MS Office və layihə idarəçiliyi proqramlarından peşəkar səviyyədə istifadə bacarığı;
  • Məsuliyyətlik, operativlik və qərarvermə qabiliyyəti.